niedziela, 20 listopada 2011

Dead Can Dance

Są płyty, których pierwsze przesłuchanie na zawsze zmienia spojrzenie na muzykę, włosy stają dęba, a głos więźnie w gardle. Jedną z nich nagrali w 1987 Lisa Gerrard i Brendan Perry czyli Dead Can Dance:



Ten utwór budzi mnie każdego ranka:



Zawsze zazdroszczę komuś pierwszego przesłuchania tej płyty, sam mając je za sobą bez szansy powtórki






Na innych płytach Dead Can Dance również pięknie grają: In The Kingdom Of The Blind the One-Eyed Are Kings (1988)



The Carnival Is Over (1993)



oraz How Fortunate The Man With None



Song of the Dispossessed (1996)




Nowa płyta ma być gotowa w 2012...

1 komentarz:

  1. Dzięki, że przypomniałeś mi o zespole Dead Can Dance, bardzo ich lubiłam kiedyś, ale w tym natłoku dźwięków, po prostu o nich zapomniałam. Cudowna muzyka. Słuchałam tego kiedyś b. często. Znam te utwory na pamięc

    Tylko Tobie znana BS

    OdpowiedzUsuń